4 Eylül 2012 Salı

Kek Değil Kekstra! (Atak Hariç)



abur cubur özleyenlere. karşınızda kek değil kekstra! hem de azıcık kepekle 12 adet:)

4 yk yulaf kepeği
2 yumurta
3 yk tatlandırıcı
3 yk yoğurt
1 çk kabartma tozu
tarçın
2 yk goji marmelatı

tüm malzemeler mikserin düşük ayarında 2 dk çırpılır.muffin kalıplarına paylaştırılır. her birine 1'er çay kaşığı goji marmelatı tam ortalarına gelecek şekilde paylaştırılır. 180 derecede kızarana kadar pişirilir. marmelat hamurdan ağır olduğu için dibe çökecek. hatta kalıptan çıkarırken birazı kalıbın dibinde kalacak:) bu durumda tam ortalarında biraz boşluk oluşacak. oluşmazsa oluşturun:) o boşluğu tekrar goji marmelatıyla doldurun. alın size kek değil kekstra:)


13 yorum:

  1. SLM =))
    Ne kadar zamanda verdiniz 25 kilo çok merak ettim ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 haftalık duraklama dahil 5 ayda. yani aslında 4 ayda.

      Sil
  2. Mükemmelllllll :)
    Duyunca motive oldum bunu.Arada kaçamaklar oldu mu yoksa hakikatten tam denildiği gibi mi gitti rejim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mecburi kaçamaklar oldu ara ara ama canım şunu çekti yiyeyim şeklind edeğil yiyecek bişey bulamamaktan kaynaklı:)

      Sil
  3. benim kekler sizin kekler gibi kabarmadı ama :'( fırından çıkarınca hemen söndüler :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah allah neden ki acaba? süt tozu olmayan sırf kepekle yapılan tariflerden hiç çökmedi benimkiler daha önce. süt tozu olanlar çökebiliyor ama bilemedim

      Sil
  4. Kabartma tozunu bir ölçü fazla koyarak denicem, bir de mikserde değil elde çırptım ondan olucak...

    Öyle ya da böyle tarifinizi çok beğendim ellerinize sağlık :)) Ben diyabetik çilek reçeliyle denedim ilaç gibi geldi..

    Takiptesiniz selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun ama diyabetik reçelleri kullanamıyoruz ki? siz güçlendirmede misiniz? öyleyse sorun yok ama reçelde tek sorun şeker değil. içindeki meyveyi napıcaz?

      Sil
    2. Zuhal: Hımm meyveyi atlamışım hatırlattığınız için çok tşk ederim :)

      Ben henüz seyir evresindeyim neyseki şimdiye kadar bir tatlı kaşığını bulmaz benim tükettiğim daha da elimi sürmem :D

      Peki goji marmelatını nereden bulabilirim? Çok yere baktım ama hiç göremiyorum ...

      Sil
    3. meyve nasıl unutulur ki ama? kitabı okuyun mutlaka bu diyet kitap okunmadan yapılmaya çalışılınca fena oluyor sonuçları. yaptığınız başka yanlışlar olma ihtimali de yüksek. mutlaka kitabı okuyun. goji kuruyemişçilerde satılıyor alıp marmelatını kendiniz yapıyorsunuz hazırı yok malesef.

      Sil
    4. Zuhal:
      Kitabı okudum hem de sonuna kadar merak etneyin :)) Marmelatı da yapmayı denicem çok teşekkür ederim :) Selamlar sevgiler :D

      Sil
  5. sizi tebrik ediyorum blog süper.merak ettim acaba seyirde 1+1 mi 5+5 mi uyguladınız?

    YanıtlaSil