4 Eylül 2012 Salı

Çakma Ispanaklı Börek (Atak Hariç)


bu da ıspanaklı böreğin çakması:) el açması tadında olmayanı. daha az malzemeleyle yetinmek isteyenler ve tabi sınırlı izinli kullanası olmayanlar için. bir de ıspanağı yoğurtlayıp yemesem de değişik bi şekil yapsam diyenler için. bide yulaf kepeğimi yemekle tüketmesem ben onla ne güzel tatlılar kekler yaparım diyenler için. sanırsam herkes için:))

200 gr ıspanak
2 yumurta
yarım bardak lor
1 dilim light kaşar
tuz, karabiber

ıspanağı tavada 10 dk kaburup küçük boy baton kek kalıbına döktüm. her tarifte kurtarıcım olur kendileri:) üstüne 2 yumurta kırdım ve loru ekleyip iyice karıştırdım. ısıtılmış fırında 10 dk piştikten sonra üstüne küçücük küpler halinde doğradığım kaşar peynirini serptim. kızarana kadar ızgara modunda pişirdim. buyrun size ıspanaklı börek çakması. ama bu yufka böreği versiyonu:))

2 yorum:

  1. şu anda kendisini afiyetle yiyorum...gerçekten çok lezzetli. Aklına sağlık :) (fsfunda)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana bu cevabı yazarken ben de kendisini afiyetle yiyorum:)) sevindim beğenmene:)

      Sil