5 Eylül 2012 Çarşamba

Akbank Saçmalıkları volume 308950340534


geldik blogumuzdaki ilk diyet dışı yazımıza. yazıciim zira çok sinirliyim..

yaptıkları 1.5 milyon hatandan sonra finans bank için hayatımda böyle saçma sapan çalışan bi banka sistemi daha görmedim demiştim. büyük konuşmuşum daha iyisini buldum. tanıştırayım: akbank! yakamı kurtaramıyorum kamera şakası olsa bu kadar saçma olabilirdi. sırasıyla yedikleri haltlar:

hesap işletim ücreti kesinlikle almayacağız kumbara hesabı açın deyip taahhüt verip ilk gün 50 tl işletim ücreti kestiler.
yanlışlık olmuş iade edeceğiz deyip 2 ay iade filan etmediler. ben genel müdürlüğe faks çekince arayıp 'bizi şikayet etmişsiniz sağolun yatırdık paranızı' dediler.
kredi kartımı kendi halimde kullanırken süresinin bitmesine yakın yeni kart gönderdiler. haliyle istisnasız herkes gibi kart yenileme olarak düşünüp yeni gelen kartı kullanmaya ve ödemelerini ona yapmaya devam ettim. meğer bu dangalaklar durduk yere hiç bir talebim olmadığı halde başka bir kart çıkarmışlar tek numarası değişik. ben aylarca haybeden yeni kartı +ya geçirmişim eskisine borç takmışım haberim yok. sorunca aa öyle mi olmuş demek ki yanlışlık olmuş dediler. bu kartları kapatmak için 1 ay filan debelendim sonunda kapattım.
baktım bunlardan bir halt olacağı yok o gazla hesaplarımı da kapattım. madem kimse işini düzgün yapmıyor başka banka mı yok ben kaçıp kurtulayım bunlardan dedim. sadece karta kalan az bişey borcu atmden yatırıyorum 2 aydır. ama ben öyle sanıyomuşum meğer.
2-3 gündür habire bana mailler msjlar filan geliyor hesabınıza + para tanımladık yok kredi kartınızın limitini arttırdık vs vs. iyi de benim öyle bir kartım öyle bir hesabım yok ki?? ben bunları aylar önce kapatmadım mı?? call centerı aradım. durumu anlattım nedir bu diye. anne kızlık soyadımın harflerini sordular. söyledim sonra olaylar şöyle gelişti:

-yanlış.
-nasıl yanlış olur yahu ben bu bilgiyle bu bankadan bin yıldır işlem yapmıyor muyum?
-yok efendim yanlış. bu durumda kartlarınızı bloke ediyorum
-hangi kartlarımı??
-ağustosun 24ünde kredi kartı talebinde bulunmuşsunuz
-yahu dalga mı geçiyorsunuz siz benle yapmadım öyle bişey ben??
-yok aramışsınız istemişsiniz.
-şimdi ben yapmadığım bişeyi yapmadığımı mı kanıtlamak zorundayım??
-şubeye gidin bilgilerinizi güncelleyin.
-NEDEN HİÇ BİR ALAKAMIN KALMADIĞI BİR BANKANIN ŞUBESİNE GİDİP BİLGİ GÜNCELLEYEYİM SİZİN MÜŞTERİNİZ DEĞİLİM Kİ????
-size daha fazla bilgi veremiyorum sizin siz olduğunuzdan emin olamıyorum. akbankı aradığınız için teşekkürler dııtdııtdııtdıııt..

allahım katil olucam iş misiniz sipariş misiniz benim başıma??? hadi o gazla kalktım şubeye gittim. bir miy buldum durumu anlattım. ekranlarına bakıp sizin merter şubesinde hesabınız var 2 tane de kredi kartınız var dedi. merter şubesi mi??? iyi de ben o hesabı lisede staj yaparken açmıştım, 2 ay sonra kapatmıştım. 12 SENE ÖNCE KAPANMIŞTI O HESAP??? yok tekrar açtırmışsınız. MANYAK MISINIZ KARDEŞİM BEN TEK NUMARASINI EN UFAK BI BİLGİSİNİ BİLE HATIRLAMIYORUM O HESABIN NASIL TEKRAR AÇTIRMIŞIM NE ZAMAN NE ŞEKİLDE NE ALAKA???? ağustosun 24ünde açtırmışsınız. hani sizin telefon görüşmeleriniz kaydediliyordu?? dinletin o zaman bana o kaydı? bu birine 'sen adam öldürmüşsün. öldürmediysen kanıtla' demekle aynı değil mi?? ben yapmadığım bişeyi yapmadığımı nasıl kanıtlayayım?? tamam sakin olun biz burdan düzeltelim vs vs dediler. soyadı saçmalığına baktılar filan yanlış değil düzelttiler güya. görüştüğüm miy tamam herşey halloldu kusura bakmayın dedi. iyi bakalım daha artık akbankın adını bile duymak istemiyorum dedim. merak etmeyin dedi. herşey yolunda gidiyordu. ta ki az önce kapı çalana kadar.

bir kurye geldi. bilin bakalım ne getirdi?? akbank kredi kartı. gerçekten o an durdum ve etrafımda bi 10 sn gizli kamera aradım. hakkaten yaptım bunu. tekrar sakin olmaya çalışarak kuryeden kartı almadım. ya sabır çekerek tekrar call center'ı aradım.

-merhaba. böyle böyle böyle oldu. ben şubeye de gittim güncellemeyi de yaptım daha önce de başıma bunlar bunlar bunlar geldi. şimdi bu kart ne??
-yardımcı olalım doğum yeriniz?
-istanbul
-tarihiniz?
-22.01.1985
-anne kızlık soyadınızın 1. ve 4. harfi?
-x,y
-yanlış.
-nası ya??? ben dün şubeden gitt.....
-yanlış efendim size daha fazla bilgi veremiyorum lütfen şubeye gidip bilgilerinizi güncelleyin akbankı aradığınız için teşekkür ederiz dıtdıtdıtdııııt...

yazının sonunu yorumsuz bırakıyorum zira yapabileceğim yorumlar buraya yazılacak gibi değil..


10 yorum:

  1. Sen yine üşenmemiş ve bunları yapmışsın ya helal sana. :):):) Şaka gibiler yahu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl üşeneyim ki? benim yapmadığım bişeyi sen yaptın diye idda eden bi banka. yarın öbürgün hesabıma 'kredi istemiştin al sana kredi verdik' diye faizli para yarıabilirler mesela. herşey beklenir bunlardan:S

      Sil
  2. ben akbankı aktif olarak kullanıyordum ama artık finans kullanıyorum yatırımcı hesabı ve club doctors kredi kartı. o da üyelik ücreti olmadığı için. akbank hesaplarımı ve kredi kartlarımı ben de kapatacağım. yavaş yavaş hepsibnden kurtulacağım inşallah. geçmiş olsun canım gerçekten çok can sıkıcıymış.yeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kurtulacağımı zandım ama uğursuz semboller gibi ben bırakıyorum o geri geliyor:)

      Sil
  3. kredi karti kullanmaktan vazgectim yillar once bu sacmaliklar yuzunden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün amacım ve idealim bu:) taksitli alışveriş yapmak zorunda olduğum dönemleri atlattıktan sonra ben de öyle yapmayı planlıyorum:)

      Sil
  4. bende hep akbankla çalışmak istemiştim ama onlar beni beğenmediler kaç kere axes başvurdum onaylamadlar iyikide onaylamamışlar :)) okuduktan sonra iyiki dedim yani :)))

    YanıtlaSil
  5. ben yıllardır akbank müşterisiyim çıldırtmışlar resmen seni canım . yıllık aidatları çok fazla hemde yılda 2 defa kesiyorlar otomatik ödeme talimatı verirseniz kesmeyiz dedikleri için 2 adet faturamı otomatık ödemeye verdim hesabıma 2-3 faturamda kredı kartında otamatik ödemede ama geçmişte kesilen aidatlarım için dilekçe yazıp alıcam tüm bankalardan çok sinirler gerçektende çok fazla ücret kesiyorlar başıma senın başına gelenler gelmedi ama bende yıllar sonra böyle şeyler yaşamaktan inan korkuyorum mesela şeker bank kartımı iptal ettridim ama hala bana kampanya msjları geliyor tırsıyorum msjlar geldikçe inan bende sadece akbank kredi kartımı kullanıyorum diğerleri cüzdanda öylesine gezıyor benle ona taksit buna taksit derken her ay resmen bankalara çalışır olmuştum inşallah akbanktan bende kurtulabilirim sorunsuzz bir şekilde gelecekte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ama okuduğun gibi kurtulmak pek kolay değil:))

      Sil
  6. valla kusura bakma ama gülmekten kendimi alamadım.şaka gibi ya.benimde akbankta hesabım gidip kapatıcam

    YanıtlaSil