4 Temmuz 2014 Cuma

Ay em @kürkçü dükkanı. hoşbulduk:)


günlerden bir Çarşamba, aylardan Temmuz, yıllardan 2014. ben tut, dukan diyetine geri dön! şaşılacak şey hemşireler:)

daha önce Simla'nın dukan diyeti tarifleri sayfasında özet geçtiğim durumları bir de buradan geniş geniş yazayım, içimi dökeyim rahatlayayım dedim. bildiğiniz üzre uzuuuun aylardır ortalarda yoktum. bloga bıraktığınız 40 küsür yorumu da ancak onaylayabildim kusura bakmayınız. bu süre zarfında bir kısmınızın bildiği değişiklikler oldu hayatımda.

31 Mart 2013 Pazar

Tuzlu Tombik (Atak Hariç)


kendileri epey önce sadece fotoğrafını koyup tarifini ekleyemediğim ''hani şu börek gibi olan var ya'' şeklinde tanımlanan tariften devşirme. onu da eklicem bi ara inşallah:)

bu aralar sürekli koşturma halindeyim. yarın da evde bir usta çalışacağından sabahın körü yol görünecek bana. akşamdan birşeyler hazırlayayım da yanımda götüreyim dedim. bu, yaptığım 2 versiyondan biri.

26 Mart 2013 Salı

Evlilik Hazırlıkları Sorunsalı

bu işler ne zor işler arkadaş? hayatta bazı şeyler vardır sürekli şu klasik cümleyi duymamızı sağlayan: ''yaşamayan bilmez''. annelerin en popüler cümlelerindendir hatta ''anne olunca anlarsın'' :) işte evlenmekte öyle bişeymiş. olayın ne kadar içinde olsanız da, evlenen en yakın arkadaşınız, kardeşiniz, ablanız vs olsa da kesinlikle kendi başına gelince durum bambaşkaymış. hele de zamanınız kısıtlıysa vay halinize.

2 Mart 2013 Cumartesi

Turkcell'le Kop Hayattan!


iletişim çağıdayız dimi? bu turkcell ülkenin en büyük en kapsamlı en gelişmiş en en en bıdıbıdıbıdı opertörü dimi?? bakalım öylemiymiş..

10 yıllık turkcell abonesiydim. sonra birden bire evde çekmemeye başlayan hattımın sorunları yetti lan dedirttikten sonra vodefone kullanmaya başladım. ne hikmetse 2 yıllık vodefone üyeliğimin orta yerinde kendileri de evde çekmemeye başladı ve ben kürkçü dükkanına geri döndüm. çekiyo da iyi güzel. kendime uygun bir paket buldum.

22 Şubat 2013 Cuma

Poşette Tavuk (Her Evre)


bugün proteinin dibine vurduğum splerden biri. kendileri sayesinde ziyadesiyle doydum.

bu ara tv dizilerinde sıkça reklam malzemesi olan şu baharatlı tavuklardan çekiyordu canım. ama hazırların içeriği bize uygun olmadığından neden kendim yapmayayım ki dedim. istediğiniz baharatlarla kendinize uyarlayabilirsiniz. ben terbiyeli tercih ettim.