4 Temmuz 2014 Cuma

Ay em @kürkçü dükkanı. hoşbulduk:)


günlerden bir Çarşamba, aylardan Temmuz, yıllardan 2014. ben tut, dukan diyetine geri dön! şaşılacak şey hemşireler:)

daha önce Simla'nın dukan diyeti tarifleri sayfasında özet geçtiğim durumları bir de buradan geniş geniş yazayım, içimi dökeyim rahatlayayım dedim. bildiğiniz üzre uzuuuun aylardır ortalarda yoktum. bloga bıraktığınız 40 küsür yorumu da ancak onaylayabildim kusura bakmayınız. bu süre zarfında bir kısmınızın bildiği değişiklikler oldu hayatımda.

nişanlandım, evlendim, iş değiştirdim, hatta kıta bile değiştirdim. teey avrupa yakasından anadolu yakasına taşındım misal kolay iş değil:) tabi bütün bunlar beslenme düzenimde yaptığım radikal değişiklikler için şahane bahanecikler oldular. düğündü balayıydı evde misafirler arkadaşlar ağırlamaktı tatillere çıkmaktı derken derken bir de baktım dukana uzaklardan el sallıyorum. kastıra kastıra, bir çoğunuza da ilham vere vere üstümden attığım 28 kilocuk birer 2şer hatta sonraları 5er 5er geri geldi. neden? çünkü sapıtmalardan sapıtma beğendim açık konuşuyorum. sınır tanımadım yani o derece. zaten bildim bileli kapı gıcırtısıa kilo alan insanım benim neyime dukanı bırakmak? bu yazıyı dukanı bırakan kilo alır bak o da almış şeklinde algılayan olmasın rica edicem. zira ben diyeti bitirmeden, orta yerinden cart diye kesiverdim. tabi ne oldu? tıkır tıkır kilo vermeye alışan bünye aylardır yemediği içmediği çılgın lezzetlerle buluşunca kendini bir saldı ki evlere şenlik. kilolar geri gelince bir takım kilo verme denemelerim oldu. malum yeni evli bir insan için dukan oldukça zordu. özellikle bakliyatları kullanamamak, kalan alternatiflerden çeşit düşünmek falan filan bi zor geldi ki sormayın. o denemeler neticesinde yeniden kilo vermeye de başladım. ama ondan acık bundan ufacık derken yine ipin ucu kaçtı. baktım aldım başımı gidiyorum, bu gidişe bi dur demek şart oldu. dedim ki benim sadık yarim pierre dukandır:) işte neticede yeniden burdayım. ne kadar sürdürür bilmiyorum ama eşim de benimle birlikte başladı. böylesi daha kolay olacak diye düşünüyorum. bu saatten sonra o bıraksa da ben bırakmam ama bu kısım net. bırakmamam lazım. aha da buraya yazıyayım ki bırakmaya kalkarsam bunca insanın okuyor olması bana kapak olsun:)

bugün itibarıyla yine yeni yeniden bir dukancanım. kendi tariflerimi bile unutmuşum yahu fena durumdayım. zamanla hatırlayacağımı umuyorum:) sonra da sıra yeni keşiflere gelecek. yol yine oldukça uzun. bakalım bizi neler bekliyor olacak. takipte kalınız, esen kalınız:)

5 yorum:

  1. Hoş geldiniz Eda Hanım :) Yemeyi seven bizler için Dukan candır :) Kilo almamak için ben kendi adıma bir ömür dukan ekspres yapmayı planlıyorum doğrusu!... Elbette zaman zaman daha bir ödüllü hali ile... Tariflerinizden, tariflerin pratikliğinden çok faydalanmış biri olarak sizi heyecanla takip edeceğim. Çoook sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin ,diyete yeniden başlamam için bir sebep oldu.Sayfanın yeni düzeni de süper ötesi yeni tariflerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.Kolay gelsin şimdiden.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin Eda :)
    Siteyi yeni keşfettim ve her şeyi tek tek deniyorum. Şu ana kadar yanıltan / zorlayan olmadı. Ama sen yine kaybolmuşsun ortalıktan. Bizi yalnız bırakma lütfen, olur mu?

    YanıtlaSil
  4. cok tatlısın kalemin tam benlik :)))

    YanıtlaSil