22 Şubat 2013 Cuma

Poşette Tavuk (Her Evre)


bugün proteinin dibine vurduğum splerden biri. kendileri sayesinde ziyadesiyle doydum.

bu ara tv dizilerinde sıkça reklam malzemesi olan şu baharatlı tavuklardan çekiyordu canım. ama hazırların içeriği bize uygun olmadığından neden kendim yapmayayım ki dedim. istediğiniz baharatlarla kendinize uyarlayabilirsiniz. ben terbiyeli tercih ettim.


1 tavuk göğsü
1 yk yoğurt
2 çk biber salçası
tuz, karabiber
kekik, pul biber, az nane, toz biber

tüm malzemeyi fırın poşetinde güzelce karıştırıp tavuğun her yerine yedirin. 3 yerinden kürdanla deldiğiniz fırın poşetinin ağzını bağlayın. 250 derecede 45 dk pişirin. ben son 5 dkda ısıyı 150'ye düşürdüm. saldığı suyu tekrar çekti. mis gibi oldu. deneyin sp günleri şenlensin:)

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu akşam yaptım vee süper oldu! Göğüs eti yemeyen eşim dahi bayıla bayıla yedi teşekkürler:))

    YanıtlaSil