5 Ocak 2013 Cumartesi

Kremalı Tavuk Sarma (Atak Hariç)



bu ara sebzeyi biraz temkinli yediğimden proteinle en güzel nasıl birleştiririmin derdindeyim. o yüzden de ıspanağa sardım çünkü herşeye yakışıyor:)

3 parça tavuk göğüs (tabaklı satılanlardan alıyorum)
100 gram ıspanak
3 adet mantar
çeyrek soğan
tuz, karabiber

kreması:
1 çay bardağı süt
1 tepeleme tk mısır nişastası

göğüs etlerini enine keserek ince parçalar çıkardım. tavada ıspanak, soğan ve mantarları beraber kavurdum. tavuk fletoların içine önce karabiber ve tuz ektim, sonra ıspanaklı harçtan koyarak sardım ve kürdanla tutturdum. zeytinyağla çok hafif yağladığım borcamda, 200 derecede 25 dk kadar pişirdim. sonra pişirdiğim kremayı üstünü kapatmayacak şekilde gezdirdim ve dereceyi 150ye düşürerek pişirmeye devam ettim. piştiğinden emin olduktan sonra o arada iyice koyulaşıp fokurdayan kremayı üzerlerine gezdirdim. her birinin üstüne 2-3er küçücük küp kaşar koyarak kızarttım, afiyetle yedim:)

buyrunuz bu da içi:)

6 yorum:

  1. Eline sağlık Eda abla alakasız ama sana birşey sormak istiyorum. Ben dukan diyetine birkaçkez başladım ilk denemem başarılıydı 5 günlük atak sonucu 3 kiloyu kolayca verdim ama sonra bunun rahtlığıyla diyeti bozmuş bulundum ondan sonra kaçamaklar yapmaya başladım ve motivasyonum herseferinde çöktü. Diyeti bırakınca da her seferinde bir pişmanlık duyuyorum çünkü fazla kilolarımın farkındayım.(Annem de sık sık hatırlatıyor zaten) Ne yapmalıyım? Bana tavsiye verebilir misin? Tekrar denemeli miyim? Vücudum diyete alışıp kilo vermez mi? Cevap verirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kararlı olmalısın sabırlı olmalısın.. kilo mutlaka verilir hele dukanla kesin. belirli bir sağlık sorunun yoksa mutlaka verirsin. kitabı okudun mu mesela?

      Sil
  2. ellerine salık edacım yine döktürmüşsün maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Yaptim harika oldu, seni seviyorum eda:)

    YanıtlaSil