24 Kasım 2012 Cumartesi

Gülümseyin Çekiyorum (Her Evre:P)


blog başlığında bahsettiğim konuların henüz çok az bir kısmıyla ilgili yazabildim. ama yeri gelmişken ana başlıklardan birini deşeliyorum müsadenizle:)

efendim bir kısmınızın bildiği, geri kalanınızın da bu yazı bittiğinde çoktan haberdar olacağı üzre hikaye fotoğrafçılığı yapıyorum. nedir hikaye fotoğrafçılığı? düğün günü (nadiren farklı günlerde sadece dış mekan da çekebiliyoruz) sabahın kör vakti başlayan günü, saçtır makyajdır duvak takılmasıdır gelinlik giyilmesidir kuaför koşuşturmasını, gelin kızın hatın kızın evcağızından çıkışı sırasında yaşanan göz dolduran anları kare kare fotoğraflayıp dış mekan çekimiyle günü tamamlıyoruz. yani düğün gününün her bir anını gelin-damatla beraber geçiriyoruz. tam olarak oğlan bizim kız bizim durumu:) tabi aynı uygulamayı genellikle sadece dış çekim olarak ya da bütünüyle nişan, kına gibi diğer düğün uzantısı günlerde de yapıyoruz:)

kendi kendine büyüyen, günlük tıklanma sayısı ortalama 1000 olan blogumuzun sevgili ziyaretçilerinden ricam facebook sayfamı beğenmeniz. web siteme de göz atarsanız hayır diyecek insan da değilim :)))

Dukan Diyeti Tariflerim sayfasından gelerek blogu coşturan dukancanlardan facebook sayfam için de aynı performansı bekliyorum:) tabi ki bağımsız ziyaretçilerim, farklı sitelerden gelen ya da tesadüfen bana ulaşan beybiler ve artık sıkça benden bahseden Kadınlar Kulübü üyeleri. gözüm üstünüzde:))

BEĞEN'ilerinizi esirgemeyiniz:)) alayınıza peşin teşekkürlerimizle efendim..

http://www.facebook.com/EdaMutluPhotography

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder