2 Mart 2013 Cumartesi

Turkcell'le Kop Hayattan!


iletişim çağıdayız dimi? bu turkcell ülkenin en büyük en kapsamlı en gelişmiş en en en bıdıbıdıbıdı opertörü dimi?? bakalım öylemiymiş..

10 yıllık turkcell abonesiydim. sonra birden bire evde çekmemeye başlayan hattımın sorunları yetti lan dedirttikten sonra vodefone kullanmaya başladım. ne hikmetse 2 yıllık vodefone üyeliğimin orta yerinde kendileri de evde çekmemeye başladı ve ben kürkçü dükkanına geri döndüm. çekiyo da iyi güzel. kendime uygun bir paket buldum.
kendileri yıldız paket 30. her ay 30 tl yükleyip sms, konuşma ve internet olarak paket halinde kullanabiliyorsun. bu da güzel. fakat gel gelelim ilk ay paketi neşeli bir şekilde kullandıktan sonra devletin kestiği 1.5 tl civarındaki telsiz kullanım bedeliyle (o da ne zıkkımsa artık) yüzleştim.
ona da itirazımız yok öpe öpe kesiyor devlet. e iyi güzel ödeyelim. fakat ilk sorun her operatörde olan avans bakiye zamazingosunun turkcell tarafından süresiz olarak iptal edilmiş olması. yani yeni turkcell abonelerinin hatları eksiye düşmüyor. bu ne demek? benim yüklediğim 30 tlden bu zımbırtı kesildiği için 28.5 tlye inen hattımdaki bakiye yetmediği için paketimin yenilenememesi demek. bu durumda hattıma babamın hattından 2 tl göndermek zorunda kaldım ki bakiye tamamlansın paket yenilensin. bu durumda babamın hattına da 1 küsür liralık bir meblağ itelediler tl transfer bedeli olarak. fakat paket yenilenmedi. bekle allah bekle yok. ayın 28inde yüklediğim paket tutarı hattımdan çekilmiyor. turkcelli arayıp sorayım dedim, hadii düştü mü 1 arama bedeli hattan? kaldı mı pakette yine 28 küsür? bu kadarla kalsa yine iyi. ayın 30u oldu hattın içindeki bakiye çekilip paket yenilenmiyor. yani ben hattı kullanamıyorum çünkü kullanırsam tl düşmeye devam edecek ben yine pakete geçemicem. ya sabır çeke çeke geçen ayı atlattık. geldik bu aya...
az önce yani saat 12 itibarıyla paketim yine bitti. ben de geçen ay yaşadığım kepazeliği tekrar yaşamamak için dedim ki 35 tl yükleyeyim ki ıvır zıvır ne varsa ordan kessinler. önce online olarak kredi kartından yüklemeyi denedim. her sn kullandığım kartın 3D şifresini kabul etmeyeceği tuttu. ben de call center'ı arayayım dedim. ama ne mümkün? bahsettiğim avans tl mevzusunu da bu vesileyle öğrenmiş oldum. yani hattımda bakiyem sıfır olduğundan, TL YÜKLEMEK İÇİN turkcelli aramama izin vermiyor. kim? turkcell. başka bir telefondan aradım. kartla tl yüklemek istediğimi söyledim. buraya kadar herşey normal ve ben henüz zıvanadan çıkmamışım. geldik ödeme kısmına. 35 tl yüklemek istediğimi söyledim durumu özetleyip. ay kusura bakmayın olmaz dediler. dedim niye? 30 ya da 50 yüklemek zorundasınız dediler. nası yani dedim sizin paketiniz 30 TL değil mi? evet. ben 35 TL yüklemek istiyorum? yok olmaz. e niye? 30 ya da 50 yüklemeniz lazım. kardeşim benim paketim 30 tl ben niye 50 yükleyeyim yok mu bunun ortası? yok. bu telsiz bedeli benden öğrendiğiniz bişey mi devletin bunu zorunlu olarak kestiğini bilmiyomusunuz siz? biliyoruz. o zaman 30 tl yükleyen birinin 30 tllik paketi kullanamayacağını da biliyosunuz? biliyoruz. çözüm? gak guk kem küm. yahu allah allah kamera şakası mısınız siz eksiye düşür-düşüremem, 5 lira fazla yükle-yükleyemem. napıcam ben? bu noktada turkcellin bana sunduğu şahane çözümden sizi haberdar etmekten kıvanç duyuyorum. üstelik alternatifli bir çözüm bak güzelliğine bak fikrin. ben her ay kendime 30 tl yükleyip birilerinden hacı bana bi 2 tl yükle de neşemizi bulalım paketimizi yenileyelim diyecekmişim, ya da artık bayi bayi gezip pardon amca sizde 5 tllik tl kartı var mı? allah rızası için bana 5 tl diye kapı aşındıracakmışım. 

sonuç? saat gecenin 1i ve benim hattımdaki bakiye 0. kredi kartımdan da call centerdan da siteden de tl yükleyemiyorum. şimdi müsadenizle hemen uyuyayım da enerji toplayayım zira yarın yanıma çıkınımı yolluğumu filan alıp bayi bayi 5 tllik kart varmı diye araştırıcam...

4 yorum:

  1. hahahaha :) resim kopardı zaten beni :D

    YanıtlaSil
  2. edacım iyi sabretmişsin valla insanı deli ediyolar kampanya şöle böle diye göz boyuyolar sonrada tabi madalyonun görünmeyen yüzü var kaşıkla verip kepçe ile geri alıyolar. insanın cep telefonu kullanası gelmiyo artık yaa :(

    YanıtlaSil
  3. Bundan bir yıl önce Turkcel'i hayatımdan nasıl çıkardığımı hatırladım. Belalı kocasından boşanan kadınlar gibi rahatlamıştım:)

    YanıtlaSil
  4. Bir de faturalilarin cilesi var. Tarifelerinden hicbirinde vaadettigi fatura gelmez. 35 liralik tarifesinde bir kez bile 100 tlnin altinda odeme yapmadim ama artik vodafone hesabini bilen tarifeye gectim, bittiginde kesiliyo ve surriz fatura yok istersen bittiginde ekleme yapiyosun. Kalite ayni bence hatta vodafone artik tek gecerim.

    YanıtlaSil